Syntonia
tytuł | data | godzina | link/miejsce | prowadzący |
---|---|---|---|---|
Procedura ubiegania się o opinię o potrzebie WWR, Realizacja zajęć WWR – obszary i zakres wsparcia. Program „Za życiem”. | 2022-02-04 | 16:00 | meet.google.com/waf-fxkn-ybh | Dariusz Januszewski, Aleksandra Krauze |
Konsultacje: Zasady i reguły w pracy z dzieckiem/uczniem ze zróżnicowanymi potrzebami. | 2022-02-11 | 16:00 | meet.google.com/dix-dbsg-biw | Dariusz Januszewski |
Konsultacje: Zasady planowania pracy dydaktycznej i terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. | 2022-03-04 | 16:00 | meet.google.com/odh-ifgs-mov | Dariusz Januszewski |
Konsultacje: Jak rozmawiać z uczennicami i uczniami o sytuacji w Ukrainie? | 2022-03-07 | 17:30 | meet.google.com/ioy-nabx-spn | Iza Jaskółka-Turek |
Szkolenie: Opinie/orzeczenia wydawane przez PPP-zadania szkoły. | 2022-03-09 2022-03-17 | 18:00 17.30 | https://meet.google.com/nbh-wfzf-pnk meet.google.com/waf-fxkn-ybh | Jacek Pasierb Iza Jaskółka-Turek |
Konsultacje: Indywidualna rozmowa z rodzicami- o czym warto pamiętać? | 2022-03-10 | 17:00 | meet.google.com/izu-atob-svu | Iza Jaskółka-Turek |
Konsultacje-Partnerska wywiadówka(trójstronne spotkanie R/N/U) | 2022-03-15 | 18:00 | meet.google.com/dxd-kxqz-iui | Jacek Pasierb |
Konsultacje: Dwa tematy w zależności od zainteresowania i potrzeb: „Jak niewiele od szkoły zależy (neurodydaktyka) „ lub „Jak widzi dziecko?” | 2022-03-18 | 16:00 | meet.google.com/ybg-tdoo-ahg | Dariusz Januszewski |
Konsultacje: Jak rozmawiać i wspierać rodziców ucznia z Zespołem Aspergera? | 2022-03-10 | 18:15 | meet.google.com/kqn-txkm-cpr | Iza Jaskółka-Turek |
Konsultacje-Postawy rodziców utrudniające współprace ze szkołą. | 2022-03-22 | 18:00 | meet.google.com/cpg-geiq-tuu | Jacek Pasierb |
Konsultacje-Postawy rodziców utrudniające współprace ze szkołą. | 2022-03-29 | 18:00 | meet.google.com/req-fihv-vhs | Jacek Pasierb |
Techniki oddechowe – potrafię rozmawiać z agresywnym Rodzicem. | 2022-02-07 | 16:00 | stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4 | Iwona Durek |
Dobrostan Nauczyciela – jak dbać o siebie bez wypalenia zawodowego? Elementy treningu relaksacyjnego metody Petera Hessa. | 2022-03-02 | 16:00 | stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4 | Iwona Durek |
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały? Jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły? Na podstawie wskazówek Faber Adele. | 2022-03-25 | stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4 | Iwona Durek | |
Nawiązywanie kontaktu z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną . Jak mogę pomóc dziecku? | 2022-03-30 | stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4 | Iwona Durek | |
„Ocieplanie” zebrań z rodzicami – o dbaniu o klimat spotkań i miękkiej komunikacji z rodzicami. | 2022-03-01 | 15:30 | meet.google.com/wjy-ozkh-pwk | Jakub Wolny |
Prezentowanie danych na zebraniach i konsultacjach z rodzicami – rozwiązania cyfrowe. | 2022-03-25 | 15:30 | meet.google.com/jyx-fqdg-zwa | Jakub Wolny |