Kalendarz

Syntonia

tytułdatagodzinalink/miejsceprowadzący
Procedura ubiegania się o opinię o potrzebie WWR, Realizacja zajęć WWR – obszary i zakres wsparcia.
Program „Za życiem”.
2022-02-0416:00meet.google.com/waf-fxkn-ybhDariusz Januszewski, Aleksandra Krauze
Konsultacje:
Zasady i reguły w pracy z dzieckiem/uczniem ze zróżnicowanymi potrzebami.
2022-02-1116:00meet.google.com/dix-dbsg-biwDariusz Januszewski
Konsultacje: Zasady planowania pracy dydaktycznej
i terapeutycznej
z dziećmi i młodzieżą
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
2022-03-0416:00meet.google.com/odh-ifgs-movDariusz Januszewski
Konsultacje: Jak rozmawiać z uczennicami i uczniami o sytuacji w Ukrainie?2022-03-0717:30meet.google.com/ioy-nabx-spnIza Jaskółka-Turek
Szkolenie: Opinie/orzeczenia wydawane przez PPP-zadania szkoły.2022-03-09


2022-03-17
18:00



17.30
https://meet.google.com/nbh-wfzf-pnk


meet.google.com/waf-fxkn-ybh
Jacek Pasierb



Iza Jaskółka-Turek
Konsultacje: Indywidualna rozmowa z rodzicami- o czym warto pamiętać?2022-03-1017:00meet.google.com/izu-atob-svuIza Jaskółka-Turek
Konsultacje-Partnerska wywiadówka(trójstronne spotkanie R/N/U)2022-03-1518:00meet.google.com/dxd-kxqz-iuiJacek Pasierb
Konsultacje: Dwa tematy w zależności od zainteresowania i potrzeb:
„Jak niewiele od szkoły zależy
(neurodydaktyka) „
lub „Jak widzi dziecko?”
2022-03-1816:00meet.google.com/ybg-tdoo-ahgDariusz Januszewski
Konsultacje: Jak rozmawiać
i wspierać rodziców ucznia z Zespołem Aspergera?
2022-03-1018:15meet.google.com/kqn-txkm-cprIza Jaskółka-Turek
Konsultacje-Postawy rodziców utrudniające współprace ze szkołą.2022-03-2218:00meet.google.com/cpg-geiq-tuuJacek Pasierb
Konsultacje-Postawy rodziców utrudniające współprace ze szkołą.2022-03-2918:00meet.google.com/req-fihv-vhsJacek Pasierb
Techniki oddechowe – potrafię rozmawiać
z agresywnym Rodzicem.
2022-02-0716:00stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4Iwona Durek
Dobrostan Nauczyciela – jak dbać o siebie bez wypalenia zawodowego? Elementy treningu relaksacyjnego metody Petera Hessa.2022-03-0216:00stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4Iwona Durek
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały?
Jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły?
Na podstawie wskazówek Faber Adele.
2022-03-25stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4Iwona Durek
Nawiązywanie kontaktu z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną . Jak mogę pomóc dziecku?2022-03-30stacjonarnie: Zespół Szkół Specjalnych nr 4Iwona Durek
„Ocieplanie” zebrań z rodzicami – o dbaniu o klimat spotkań i miękkiej komunikacji z rodzicami.2022-03-0115:30meet.google.com/wjy-ozkh-pwkJakub Wolny
Prezentowanie danych na zebraniach i konsultacjach z rodzicami – rozwiązania cyfrowe.2022-03-2515:30meet.google.com/jyx-fqdg-zwaJakub Wolny